vrijdag 29 juli 2011

Zo blij als een kind...

Waar wordt ik blij van, ach al van hele kleine dingen..
De nieuwe HJ bv, wanneer ik hem op maandagochtend op de markt heb gehaald en ik onder het genot van een kop koffie hem doorneem....
Hier werdt ik dus ook heel blij van..
In de folder van hobby voordeel  stond het..
140 klosjes boorduurgaren voor €12,50, ja dat stond mij wel aan.
Maar 1 nadeel, hier in de buurt geen hobbyvoordeel te bekennen.
Maar ik heb een heel lief mannetje en die stelde voor om die 45 min. te rijden naar Apeldoorn,
zo gezegd zo gedaan vorige week zaterdag..
UITVERKOCHT, balen.
Wel op de terug weg Hattem aangeschoten om de scorpal te kopen, ja dat dan wel weer!!
Maar ik had nog geen garen.
Vakantietijd, dagje uit, richting Emmen, een dik, heel dik uur rijden...
Gisteren op pad geweest..
En wij hadden succes, hier nog een heel stel op voorraad....
Een romantische  picknik aan een beekje, nog een ijsje in Ommen.
En om 6 uur waren wij weer thuis...
Ja hoe gek ben je hé..
Mandjes bij de action gekocht en kleuren uit gezocht..
En hier voelen ze zich thuis, in mijn hobbykamer, op de plank.
En de scorpal op tafel...
Nu nog 1 ding kopen....
TIJD!!!!

Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Hey Gerja

    Wat fijn dat je de scorpal al hebt, en jeetje wat een garen zeg, je kunt de hele wereld wel aan elkaar borduren.

    Je hebt er veel voor over moeten hebben maar nu heb je ook wat,en als klap op de vuurpijl een romantisch picknikje, leuker kan je dag niet eindigen.

    Nou meid nu ben ik echt benieuwd wat voor leuke dingen je met de scorpal gaat maken.
    Ik wens je heel veel plezier met al je nieuwe aankopen.

    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerja.

    Wat een avontuurtje heb je beleefd hihi.
    en ik ben ook wel benieuwd wat je allemaal gaat borduren met die garen en wat je gaat maken met je scorpal.

    Gr Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch gezellig zo'n avontuur en dan ook nog al dat moois er aan overhouden. Zo en nu gauw aan de slag.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerja,
    was even niet op je blog geweest en zie nu zulke leuke, nieuwe creaties. Je vogelkooitje, wat is die leuk en je handdoek en washand met poesjes, nou als ze dat niet leuk vindt. Tuurlijk wel!!
    En je kan weer even vooruit, hé?! Wat een garen, pff. Maar wel superhandig opgeruimd zo. Ik heb de scorpal ook en vind het een heel fijn apparaat om mee te werken.
    Nou de groetjes weer en veel plezier met je nieuwe spulletjes. Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi Gerja,
    leuk zo een dage uit!
    Je zult geen spijt van de scorpal hebben,
    ik gebruik em daaglijks!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen