vrijdag 29 april 2011

Stil tot 28 Mei...

Hier ben ik even niet te vinden..
Ben druk en waarmee??
Zal het vertellen.....

Onze kerk is verbouwd en heeft een nieuw orgel gekregen en zoals jullie zullen begrijpen, dat kost veel geld.
Nu gaan wij als gemeente 28 Mei een actiedag houden, kennismaken met de buurt en proberen geld binnen te halen.
Manlief gaat rookworsten en gehaktballen verkopen en ik zal kaarten verkopen.
Dit weet ik sinds een week, en aangezien ik maar 20 kaarten op voorraad heb, moet ik nog even heel hard aan de slag...
En nu ben ik elke minuut van de dag die ik over heb, aan het borduren.
Na 1 week staat de stand op 10 helemaal af en 3 moeten nog opgeplakt en versierd worden.
Natuurlijk heb ik daarnaast ook nog verplichtingen.
Maar gaat helemaal goed komen.
Na 28 Mei laat ik weten hoe het is gegaan.......

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Hallo Gerja,
    veel succes met alles en we zien je snel weer hier terug!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meis

    Veel succes en doe je best hoor
    laat je de kaarten ook nog hier zien?

    Spreek je weer,
    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen