zondag 29 mei 2011

Veg actiedag!

En gisteren was het dan zover

5 weken geleden had ik 20 kaarten, om te verkopen wat weinig, dus aan de slag maar.

Borduren, borduren en nog eens borduren.

Beterschap en Gefeliciteerd, condoleancekaarten, zwangerschapskaarten...

geboortekaartenen huwelijks kaarten.

En op vrijdagavond om half 8 had ik er 70 in totaal!!!
Slapeloze nachten gehad, nog nooit op deze manier mijn kaarten aangeboden en in mijn droom verkocht ik ook maar 1 kaartje.
Helaas was de opkomst maar matig, maar toch mooi verkocht.
De helft is verkocht!!!

Ik wil de mensen die dan ook kaartjes hebben gekocht bedanken.
Ik blijf ten gunste van de VEG te Kampen verkopen, dus ik zou zeggen...
ZEGT HET VOORT - ZEGT HET VOORT!!!

En nu weer door met alle dingen van de dag, de hobbykamer eens weer goed opruimen, huishouden is op het moment ook geen overbodige luxe en ach en al die andere dingen die nodig zijn.
En in mijn vrije tijd weer lekker rustig aan de knutsel!

Photobucket
Ps. door een hele domme fout van mij zijn bij deze blog de foto's verloren gegaan!

2 opmerkingen:

  1. cars en box bij lady m29 mei 2011 om 20:28

    nou nou dat is een werk geweest daar heb je wel even zoet mee geweest ze zien er allemaal prachtig uit gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gerja,
    goeiedag.....
    wat heb jij hard gewerkt zeg!
    mijn komplimenten!
    Ook wil ik je bedanken voor je lieve reacties op mijn blog!
    Mijn hele postvak zat vol met berichtjes van jou toen ik weer thuiskwam!
    Echt leuk!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen